Kennismaking

U kunt telefonisch een afspraak met ons maken. U kunt ons ook een e-mailbericht sturen. Wij bellen dan zo snel mogelijk terug voor het maken van een afspraak. Bij de korte telefonische intake bespreken wij kort wat u aan ons wilt voorleggen. Als de afspraak is gemaakt sturen wij u een bevestiging per e-mail met daarin een opsomming van de stukken die handig zijn om mee te nemen tijdens het eerste gesprek. Neem in ieder geval altijd een geldig legitimatiebewijs mee.

Tijdens de eerste afspraak bespreken wij uw zaak. Wij nemen de tijd voor u. Wij vormen ons graag een goed beeld van uw situatie, zodat wij een plan van aanpak voor u kunnen opstellen. Ook bespreken wij de manier waarop wij werken en wat de kosten van onze dienstverlening is. 
Neem contact op

Opdrachtbevestiging

Na afloop van ons eerste gesprek ontvangt u per e-mail een opdrachtbevestiging met daarin de afspraken tussen u en ons kantoor. Na ontvangst van de getekende opdrachtbevestiging maken wij een plan van aanpak en gaan wij verder met uw zaak aan de slag. Elke stap in uw zaak wordt zorgvuldig met u afgestemd, zodat u altijd volledig op de hoogte bent en niet voor verrassingen komt te staan.

Wij vinden het belangrijk dat u de regie houdt over uw zaak. Dit betekent ook dat wij graag zien dat u aan de bel trekt, als u bepaalde zaken niet duidelijk zijn of u niet tevreden bent over onze dienstverlening. Wij kunnen dan verder hierover met u in gesprek.

Uw zaak wordt altijd in de gaten gehouden, ook als de advocaat die u bijstaat met vakantie of ziek is.

Afronding

Als de zaak is afgerond, ontvangt u van ons een bevestiging van de sluiting van het dossier. U ontvangt van ons altijd uw originele stukken en de eventuele uitspraak van de rechter. Wij bewaren uw dossier gedurende zeven jaar in het archief waarna wij het dossier zullen vernietigen.